Knihovna vyhlašuje výběrové řízení

Knihovna Břetislava Kafky vyhlašuje výběrové řízení na pozici "Koordinátor/ka akcí a PR manažer/ka".
Knihovna vyhlašuje výběrové řízení
Požadujeme:
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání, pedagogická praxe či zkušenosti s prací v knihovně, galerii, muzeu výhodou)
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • kreativitu, systematičnost a důslednost
  • příjemné a vstřícné vystupování
  • časovou flexibilitu
  • zájem o literaturu a kulturní dění
  • výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • schopnost moderování akcí
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • morální bezúhonnost, odolnost vůči stresu, dobrou zdravotní způsobilost
  • vyšší počítačovou gramotnost
  • zkušenost s programem Canva a s prací s AI výhodou
  • zkušenost s organizováním akcí výhodou
  • znalost cizího jazyka výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou

 

Nabízíme:
  • zajímavou a různorodou práci
  • dlouhodobou pracovní perspektivu
  • benefity (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, služební telefon)
  • podporu dalšího odborného vzdělávání
  • pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení
  • plný pracovní úvazek (i možnost zkráceného pracovního úvazku)
  • pružnou pracovní dobu

 

Náplň práce:
  • Organizování akcí pro veřejnost (přednášek, besed, autorských čtení, koncertů, vernisáží a výstav aj.)
  • Správa sociálních sítí, péče o jejich obsah (Facebook a Instagram)
  • Správa a péče o přidávání příspěvků na web
  • Evidence plakátů a výstupů z akcí v tiskové podobě
  • Příprava a odesílání textů do zpravodajů
  • Příprava textů do městského rozhlasu
  • Koordinace sbírek, např. Den válečných veteránů a Liga proti rakovině
  • Tvorba a zveřejňování plakátů
  • Příprava textů do závěrečných zpráv
  • Zastupující (suplující) knihovník a spolupráce s pečovatelským domem
  • Propagační materiály 
  • VU3V
  • Práce se statistickými výkazy

Předpokládaný nástup: od 1.5.2024 (nebo dle dohody)

Plat: dle dosaženého vzdělání a praxe podle platných tabulek

Pracovní doba: celý úvazek (8 hodin denně) – po dohodě může být i kratší

Kontakt: Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte pouze elektronicky do 28. 3. 2025 do 14.00 hodin na adresu reditelka@knihovnack.cz.

Po vyhodnocení písemných přihlášek, které proběhne 2. 4. 2025, budou vybraní uchazeči přizváni k ústnímu pohovoru. Ústní pohovory proběhnou 9. 4. 2025, přesné časy budou uchazečům sděleny e-mailem nebo telefonicky.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit bez udání důvodu. Podáním přihlášky uchazeč/ka souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

Případné další informace poskytne ředitelka Knihovny Břetislava Kafky Červený Kostelec Mgr. Markéta Šolcová na tel. 777 890 416 či e-mailu reditelka@knihovnack.cz.

 

 

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.